18/4/11

Reflexions de Vida i Mort

Plor

I de colp i volta vaig notar com una ma freda em colpejava. Vaig agarrar aire, i vaig plorar el més fort que vaig poder. Em separaren de tu i em vaig sentir molt insegur. Però al moment em tornaren a posar al teu pit nu on vaig tornar a escoltar aquella vella melodia que em va tranquil·litzar. De cop i volta em vaig tornar a sentir segur. Vaig cloure els ulls amb la seguretat que ja res dolent em podia passar.
Sense saber ben be que era aquell sentiment ja t'estimava.

Sospir


I de colp i volta va notar com s'esvaïa la seua vida. No va veure la seva vida en imatges, ni va trobar cap llum blanca per sortir del túnel. Ni cap Déu ni sant que el rebés a les portes del cel, ni cap dimoni que el dugués a l'infern. O si?
Però abans de l'últim sospir li va acudir un gran dubte al seu cap:
Havia valgut la pena viure!

1 comentari: