24/10/10

Carpe Diem

El temps és increïble. La vida també. Pot ser estás 10 anys de la teva vida sense tenir canvis importants; però pot ser en dos anys el sentit de la teva vida siga totalment diferent a la vida d'abans.

Sí, la meva vida en dos anys ha canviat. Ja no soc aquell noi que somiava ser periodista o mestre d'escola. Ara, al mirar enrere vec que he aconseguit complir molts dels meus somnis d'infantessa, però molts d'altres s'han quedat enrere.

Si poguera parlar amb el jo del meu passat, no l'aconsellaria de cometre cap errada de les que he comés. No l'avisaria dels accidents, ni del que serà, ni res. No l'informaria sobre les alegries, ni les tristesses.

Tan sols li diria que visqués el moment, que no es preocupés pel futur. I aixó company crec que és el que em de fer. Preocupar-nos per el nostre moment. La nostra vida deuria basar-se en el nostre futur sense importar-mos ni un passat, ni un futur.

Som fruït de les nostres errades del passat, i un munt de factors més. Per tant el nostre present llaurarà a un nou futur.

Viu el present!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada